CZY TEZ TAK MACIE; NIEMOGĘ WIECOZREM ZASNAC, CZUJE NAPIECIE...

CZY TEZ TAK MACIE; NIEMOGĘ WIECOZREM ZASNAC, CZUJE NAPIECIE WKLATCE PIERSIOWEJ, A RANO WSTAJE,,WYPRUTA', OD TYG BIORE EUTHYROX(NAJPIERW 12,5 A TERAZ 25).cZY MA TO ZWIAZEK Z LEKIEM?

badałaś kortyzol?

Odpowiedz na tego posta

kiedys badalam i nie byl ok

to moze być związane z nieprawidłowym poziom kortyzolu, w nocy nie można zasnąć, rano nie można się obudzić, w dzien jest się sennym itp

zuzanna4 tak

mam

i boje sie ze to addison

? w takim razie ja bym popracowała nad obniżeniem kortyzolu? czy addison to już Twoje nadnercza musiałyby być skrajnie wyczerpane, zależy od poziomów.

o to chodzi ze niski byl rano, ponizej normy

aa? hmm w takim razie skonsultuj się z endokrynologiem, jeśli chodzi o obniżanie kortyzolu to mam doświadczenie a w drugą stronę niestety nie

Jeśli to Addison, to endo Ci to powie. TO jedyna choroba nadnerczy którą uznaje Ministerstwo Zbrodni, przeprraszam, miało być NFZ.

Odpowiedz na tego posta

Ja tak mam kiedy za wysoką dawkę hormonu przyjmuję. Wynik TSH jest wtedy niby w normie, ale zauważyłam, że u mnie najlepiej gdy jest w okolicy 2-2,5. Poniżej mam właśnie takie uczucie jak piszesz. Endo kazał jeszcze łykać potas na noc. Pomogło.

Odpowiedz na tego posta

Odpowiedz na ten wątek

Ta strona używa plików cookie i innych technologii śledzenia do rozróżniania poszczególnych komputerów, ustawiania spersonalizowanych usług, celów statystycznych i analitycznych oraz dostosowywania treści i reklam. Ta strona może również zawierać pliki cookie innych firm. Jeśli nadal korzystasz z witryny, zakładamy, że akceptujesz bieżące ustawienia, ale możesz zmienić je w dowolnym momencie. Więcej informacji tutaj: Polityka prywatności