Witam. chciałam się zapYtać co moge zrobic...

Witam. chciałam się zapYtać co moge zrobic. Jestem matka samotnie wychowującą dziecko Zakupiłam wózek wielofunkcyjny firmy Euro Cart w maju 2014 roku od lipca co miesiac jest w naprawie bo cos sie w nim psuje.. koła. rączka budka pasy.. W tej chwili jest w naprawie po raz kolejny. Dziecko nie ma mozliwosci z niego korzystac bo w naprawie jest 2 tyg.. i tak co miesiac.. Czy moge sie domagac od producenta wymiany wózka na nowy?? badz jakiś zwrot pieniędzy?? Błagam pomóżcie nie wiem co mam robic a nie stac mnie na kupno kolejnego

Mysle, ze jak najbardziej moze sie Pani starac o wymiane wozka na nowy lub zwrot pieniazkow. Szczerze mowiac to dziwie sie, ze jeszcze Pani tego nie zrobila?

Odpowiedz na tego posta

w pierwszej kolejnosci reklamacja w sklepie w ktorym Pani zakupiła wózek, wazne by miec dowod zakupu.

Odpowiedz na tego posta

Jak dzwonilam na numer do producenta powiedzial mi ze wymian na nowy nie maa.. ze moze mi go naprawiac tyle razy ile bedzie potrzeba bo ma gwarancje wózek

Odpowiedz na tego posta

Ale maly nie korzysta z niego bo ciagle cos w naprawie

Odpowiedz na tego posta

A nie lepiej reklamowac odrazu u producenta?

Odpowiedz na tego posta

Mam paragon.. ksiazke gwarancyjna.. wszystko..sklep powiedzil ze to zalezy od producenta czy wymieni czy nie.. producent wymienic nie chce.. i tak wkólko odsylam do reklamacji i ciagle cos wymieniam

Odpowiedz na tego posta

A jak by ich postraszyć UOKIK?

Odpowiedz na tego posta

Myslałam ze kupie wozek na lata dla dziecka a od lipca ciagle oddaje do naprawy bo cos jest nie tak.. sklep powiedzial ze na nowy nie wymieni ze to ma zrobic producent a producent nie chce wymienic bo twierdzi ze nie ma takiego obowiazku.. juz jestem załamana tym wózkiem

Odpowiedz na tego posta

kurcze sa na toi jakis przepisy ze po ktorejs naprawie nalezy dac towar nowy lub zwrot pieniedzy, skoro producent juz jest wplatany to nalezałoby napisac pismo podpierajac sie tymi paragrafami ewentualnie do rzecznika praw konsumenckich napisac i w ten sposób producenta postraszy

Odpowiedz na tego posta

producent powiedzial ze moze wymienic wtedy na nowo jezeli 1 czcesc bedzie wymieniana 3 razy....ale w nim sie psuje ciagle cos nowego.. a dałam 1050 zł za wózek

Odpowiedz na tego posta

na dodatek sie na niego zapozyczylam zeby kupic a nie moge korzystac

Odpowiedz na tego posta

Marleno, z jakich uprawnień korzystałaś do tej pory przy naprawie-z gwarancyjnych czy z tych,które wynikają z rękojmi?

Odpowiedz na tego posta

przepraszam ale nie zrzumiałam Pani dorota9. zawsze dzwonilam do sklepu mowilam co sie zepsuło.. sklep dzwonil do producenta i ten decydowal czy mam przynies wózek i naprawi czy nie...

Odpowiedz na tego posta

raz była sytuacja ze powiedzial ze mi przysle czesc a ja sobie sama wymienie ale sie nie zgdzilam.. zabrali wozek i wymienili

Odpowiedz na tego posta

Pani Marleno-reklamując towar można skorzystać z dwóch opcji- rękojmia-ta jest skierowana wobec sprzedawcy oraz gwarancji-ta skierowana jest najczęściej wobec producenta lub tez dystrybutora? Dlatego pytałam, z której z tych opcji Pani do tej pory korzystała. Pierwsza z nich jest gwarantowana przez ustawę- i tu czy sprzedawca ma życzenie,czy tez nie musi ja uwzględnić; natomiast gwarancja jest tylko i wyłącznie umową i jej warunki zależą od treści zawartej umowy

Odpowiedz na tego posta

dorota9 zawsze dzwonilam do sklepu mowilam co sie zepsuło.. sklep dzwonil do producenta i ten decydowal czy mam przynies wózek i naprawi czy nie... wiec trudno jest mi okreslic na jakiej to bhyło zasadzie

Odpowiedz na tego posta

Jeśli zamieszany był w to producent-nie ma wątpliwości,że chodzi tu o gwarancję...marlena16-na czym w tej chwili zależy Ci bardziej- na wymianie na nowy,czy na zwrocie pieniędzy za obecny- masz prawo do jednego i drugiego,tyle,że korzystając z uprawnień z rękojmi.

Odpowiedz na tego posta

dorota9 wolałabym zeby wymienili na nowy... bo dziecko nie ma jak na spacery chodzic i siedzi w domu przez te naprawy

Odpowiedz na tego posta

marlena16- masz tak naprawdę dwa wyjścia-1) spojrzeć na to co "oferuje" gwarancja -może zawiera także opcje wymiany na nowy, po kolejnej naprawie- wtedy można skorzystać z opcji gwarancyjnej lub jeśli nie ma takiej opcji lub też nie chcesz z niej korzystać -wyjście nr2) reklamacja z ustawy o szczególnych war. sprzedaży konsumenckiej. Posiadasz dokument gwarancyjny?

Odpowiedz na tego posta

dorota9 tak posiadam paragon karte gwarancyjna gdie wpisane wszystkie naprawy sa z datami... teraz wlasnie odebralam wózek z kolejnej narawy dolaczylam do niego pismo od rxecznika pra konsumenta gdzie domagalam sie o wymiane na nowy ze wzgledu ze produkt jest niezgodny z oczekiwaniami i oparł sie na paragrafach ale oni nawet tego pisma nie przeczytali.. nie mam zadnej odpowiedzi on nich tyle ze po raz kolejny naprawili wózek...

Odpowiedz na tego posta

A ja codziennie wychodzac z malym bede sie zastanawiac czy dojade zpowrotem do domu i czy sie nie rozleci.. juz nie wiem co robic z tym wózkiem

Odpowiedz na tego posta

marlena16 a przy tej naprawie zgłaszałaś żądanie wymiany na nowy wózek? bo jeśli tak- idź i domagaj się zmiany na nowy zgodnie z reklamacją, zagroź że zgłosisz skargę do rzecznika, bo nie mogą sobie dobrowolnie szafować czy naprawią,czy wymienia na nowy jeśli twoje roszczenie było jasno określone w reklamacji.

Odpowiedz na tego posta

tak przy reklamacji dołączyłąm kartke gdzie napisane mialam zadanie o wymiane na nowy..oparte paragrafami i w fomie jaka poradzil mi radca praw konsmenta ale dzis przyszla naprawiona spacerowka z pisem moim i nie a zadnej odpowiedzi.. nie wiem czy ktos to wogóle czytał pozza baba w sklepie

Odpowiedz na tego posta

Panie w sklepie nie wymieni bo powiedziala ze powinien producent a producent unika kontaktu ze mna..

Odpowiedz na tego posta

marlena16 idź do pani w sklepie i powiedz,że to ona jako osoba wprowadzająca przedmiot do obrotu gospodarczego odpowiada za niezgodność towaru z umową a nie producent, czy jej się to podoba,czy nie- więc to ona jest zobowiązana do wymiany towaru na nowy, gdyż brak wózka uniemożliwia ci normalne funkcjonowanie, przy okazji-poproś panią,żeby dokładnie przeczytała reklamacje,którą złożyłaś, nie daj się zbyć, czasem trzeba być troszkę niemiłym...wnioskowałaś o wymianę na nowy i tej wymiany się domagaj, załatwienie reklamacji w sposób inny niż wymieniony we wniosku jest niedopuszczalne;powinni poinformować Ciebie,że nie mają możliwości zamienić na nowy, gdyż nie są producentem i zaproponować zwrot pieniędzy, ale bez Twojej zgody nie mają prawa wysyłać do naprawy gwarancyjnej

Odpowiedz na tego posta

Naprawili mi pasy gdzie janapisałam ze nie interesuje mnie naprawa lecz wymiana wózka na nowy

Odpowiedz na tego posta

a mimo to naprawili i nikt nie chce mi ani nowego wózka dac ani pieniedzy..

Odpowiedz na tego posta

A byłaś w sklepie? i "przypomniałaś się",że nie zrobili to, o co prosiłaś?

Odpowiedz na tego posta

tak byłam dorota9.. powiedzieli ze oni mi nie wymienia na nowy zebym sie dogadywala z producentem a prducent tez ma mnie gdziec

Odpowiedz na tego posta

Napisz skarge do rzecznika praw konsumenta i dolacz wszystkie dokumenty, a do producenta wyslij jej ksero i postrasz sadem jesli nie oddadza pieniedzy lub nie wymienia wozka

Odpowiedz na tego posta

marlena16 poinformuj sprzedawcę,że nie wybierasz sie do producenta, bo nie interesują Cię relacje,które sprzedawca ma z producentem, domagasz się realizacji swoich uprawnień od sprzedawcy-jeśli nie uczyni tego, czego żądasz-złóż skargę na rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawcę do rzecznika praw konsumenta; zazwyczaj działania rzecznika przemawiają sprzedawcom do rozumu?

Odpowiedz na tego posta

Odpowiedz na ten wątek

Ta strona używa plików cookie i innych technologii śledzenia do rozróżniania poszczególnych komputerów, ustawiania spersonalizowanych usług, celów statystycznych i analitycznych oraz dostosowywania treści i reklam. Ta strona może również zawierać pliki cookie innych firm. Jeśli nadal korzystasz z witryny, zakładamy, że akceptujesz bieżące ustawienia, ale możesz zmienić je w dowolnym momencie. Więcej informacji tutaj: Polityka prywatności